"senin yapacağın iyilikleri istemediğimi görmüyor musun? Senin ettiğin iyiliklerin içine tüküren birine ille de sana iyilik edeceğim diye tutturmanın ne anlamı var? Üstelik bu yaptığın iyilikler ona ağır geliyorsa."
Biliyor musun, bir şey var kafasında! Aklından bir an çıkmayan, ona çok ağır gelen bir şey... Bundan çok korkuyorum işte. Kesin bir şey var kafasında!"
Bir insanı, hele hele bir çocuğu iyi yola sokmak istiyorsan itip kakmayacaksın onu... Çocuklara bir kat daha özenle davranmak gerekir... Ah siz ilerici kafasızlar, dünyadan haberiniz yok! İnsana saygınız yok, böylece kendinizi küçük düşürüyorsunuz...