📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben herkesin gönlü olsun diye çabalarken kimse bana sen ne istiyorsun diye sormuyor . Sanki ben herkesi anlıyorum ama hiçkimse gerçekten benim ne hissettiğimi anlamıyor gibi. Öyle bir değersizlik hissi
“Sırf kalp kırmamak için söylemediğim her şey için çok pişmanım. Tadımız kaçmasın diye alttan aldığım her şey için çok pişmanım. Sırf birileri üzülmesin diye onlar dayanamaz belki ama ben hallederim, diyerek girdiğim bütün savaşlar için çok pişmanım…”