nur

20
Farkında değilken hiçbir şeyin, iyiydim öyle Yaptım yıktım tekrar tekrar, kumdan kale Neden biter tüm ninniler uyu, büyü diye Hevesli mi insan yavaşça ölmeye? Kaybettim Yirmilerimde-Paptircem
Müzik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir gölgeyi sevmek ne demek bilmezsiniz siz bayım.
İnsan göğsüne bastırırken kırar sevdiği şeyi.
O tam da benim yazmak istediğim bir şiirdi.
Belki denize ulaşır içimizdeki nehirler.