Ahmet Ümit yine döktürmüş.. Diğer kitaplara göre biraz tarzı farklı olsada soluksuz okudum. Sonu beklediğim gibi olmasaydı 10 verirdim. 9 puan yinede çok çok iyi seviye.
Nasıl muazzam bir kitap anlatamam okumanız lazım 2024 yılınsa okuduğum en iyi kitaplardan biri belki de 1.si mutlaka okunmalı okutulmalı aşırı tavsiye içerir
Çok beğendim.. çok başarılı buldum 2 günde elimden bırakmadan okudum. İsimlerde zorlandım sadece oda olsun kesinlikle tavsiye ediyorum.. Seriye devam edeceğim