İlk defa Azerbaycan Edebiyatından bir roman okuma fırsatım oldu. Sıcak bir hikaye başlangıçta hemen ısınamadım kabul ama bittiğinde keyif almıştım farklı tarz arayanlar için önerebilirim.
Son 100 sayfasında yakaladığım hissi çok daha önce yakalasam çok beğeneceğim bir roman olurdu. Ama çok geç girdi konuyu içine giremedim bir türlü kitaba ona rağmen son 100 sayfası güzel bir kitaptı…
MobiusAdam Fawer · April Yayıncılık · 20241,728 okunma
Ben kitabın içine bir türlü giremedim konuları bağlayamadım çok sevilen kitaptı aynı kitabı mı okuyorum diye çok düşündüm.. belki de yanlış zamanda okundu.