“O hapları aldığımda nefret ettiğim birini öldürmeye çalışıyordum.İçimde başka,sevebileceğim Veronika’lar olduğunu bilmiyordum.”
“İnsan neden kendi kendinden nefret eder?”
“Korkaklık belki de.Ya da hiç yakanı bırakmayan yanılmak korkusu,başkalarının senden beklediklerini gerçekleştirememek korkusu.”