Selamm bol kitap dolu bir cumartesiden merhabalar .Bugün hava yağmurluydu bende yağmurlu havada kitap okumak iyi gider diye kitap okudum .Kitabımız Hülya sönmez yazarimizdan İki sevdalı bulut bu aradaa 2.kitabı da varmış okumak isteyenlere duyuralım.Naif ,tatlı iç ısıtan bir romandı.Hayatin gercekliklerini yansıtıyordu. Kitapta bol bol şiir vardı şiirlerin hepsi çok hoşuma gitti .Yan karakter diyip diğer kitaplarda onlara çok yer vermiyorlar genelde ama bu kitapta yan karakterlerin de hikayelerine ,hissettiklerine değinilmişti. Sevdim okumanızı öneririm. Her bölümde ayrı bir konu üzerinde duruluyordu ve sonu açıkçası hoşuma gitti.Hikaye Şehriban hanım (ana karakterimiz) huzur evine yerleşmesiyle başlamıştı ve o huzur evinde çocukluk aşkıyla karşılaşıp yeni bir hayata başlayıp hayatı düzene giriyordu. Bol kitap dolu iyi günler dilerim bir başka kitapta görüşmek üzere sevgiyle kalın:)))
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!