İ.K

Nasıl geçer bazı acılar ya da geçer mi? Tarifi var mıdır? Geçer mi yoksa alışır mıyız acıya hangisi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimseye çiçek bahçesi vaad edemem artık. İsteyen olursa beraber ekeriz. Eskidendi o her şeyi sırtladığım günler. Artık çaba görmediğim her yerden hemen uzaklaşıyorum...
"Benim bir şeyim yok. Doğru insana rastlamadım, hepsi bu." Paul Auster
Sabahattin Ali'nin İçimizdeki Şeytan kitabının sonlarına doğru şöyle bir cümle geçiyor: İnsan sevdiğini olduğu gibi sever, olmasını istediği gibi değil..
"Vicdanlı ve dürüst olmak, hesaplı olmaktan iyidir, hesap, insanı makam sahibi yapar, vicdan ise, daha önemli bir işe yarar; insanı, insan yapar." - Friedrich Nietzsche