" Siz neyseniz, dünyanızda odur. Evrendeki her şey, sizin kendi içsel deneyiminizde çözümlenir. Dışarıda ne olduğu pek önemli değildir çünkü hepsi sizin kendi bilinç durumunuzun bir yansımasıdır. İçinizde ne olduğunuz çok önemlidir çünkü dışarıdaki her şey bu içsel durumunuzu yansıtacak ve ona göre şekillenecektir. "
Tüm kötülükler düzeltici ve iyileştiricidir, bu nedenle kalıcı değildir. Kökü cehalete dayanır ve bu cehalet hali devam ettiği sürece kötülüğe maruz kalır.