İdil

İdil
@ilk_ay
Öğrenci
Üniversite
Uşak
25 Ocak
28 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
...Dünyanın varoluşundan bu yana bu hep böyledir.önce azı isterler,elde edince biraz daha fazlasını...Onu elde edince daha fazlasını...Sonra daha da fazlasını...ve daha sonra hepsini.. Peki sonra? Sonra ölürler
Reklam
''Ama aşkınız için yas tutmakla sadece kendinizi cezalandırmaktan öteye gidemezsiniz.''
Bildiğinizi zannetmeniz, Öğrenmenin en büyük düşmanı olmuştur
Az şey bilirsek, bir şeyin doğruluğuna emin olabiliriz.Bilgi artınca kuşku da artar