"Hepimiz bu zaman ve mekana gelen misafirleriz.
(Sadece) geçip gidiyoruz.
Buradaki varlık sebebimiz;
gözlemlemek,
öğrenmek,
büyümek (gelişmek),
sevmek..
ve sonra yeniden evimize dönmektir."
İnsanın başına gelenlerden ziyade, başına gelenlerin insanda bıraktığı izlerdir tecrübe..
Zaman zarfında biriken eskimeyecek tecrübeler, istediğiniz her an yakabileceğiniz bir meşale olsun..