merve

merve
@imervee
İstediğim olmadıktan sonra dünya benim olmuş neye yarar?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hepimiz bu zaman ve mekana gelen misafirleriz. (Sadece) geçip gidiyoruz. Buradaki varlık sebebimiz; gözlemlemek, öğrenmek, büyümek (gelişmek), sevmek.. ve sonra yeniden evimize dönmektir."
İnsanın başına gelenlerden ziyade, başına gelenlerin insanda bıraktığı izlerdir tecrübe.. Zaman zarfında biriken eskimeyecek tecrübeler, istediğiniz her an yakabileceğiniz bir meşale olsun..
Şair diyor ki: “Feryadı bırak, kendine gel çünkü zaman dar; Zira telafi edecek bunca zarar var. “