merve

merve
@imervee
Eşyanın yokluktan/hiçlikten geldiğini iddia etmek, eşyanın hiçbir kuvvet, madde veya hiçbir şeyden neşet etmediğini söylemektir. Böyle bir iddiada bulunmak, bizim sezgilerimize ters düşer akla da aykırıdır. Peki, kâinat yokluktan var olabilir mi? Cevap açıkça hayır olmalıdır, çünkü yokluktan ancak yokluk çıkar. Yokluk, hiçbir şey meydana getiremez. Hiçbir sebebe bağlı olmaksızın bir şey meydana gelmesi mümkün değildir. Buna başka bir açıdan, basit bir matematik ile de bakabiliriz: 0+0+0 nedir? Tabii ki 3 değildir, 0'dır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nasıl da yılları buldu, Bir mısra boyu maceram...
Acı ve ümitsizlik, müthiş bir güç barındırır içinde.
"Ne zaman vaktin var?" dedi. Her zaman. Ona bu sözü söylemedim tabii. Her zaman vakti olanlara saygı duyulmaz. Oğuz Atay
"Kıpırdanmak, yaşamaktır; kendini anlatmak hayatta kalmaktır."