merve

merve
@imervee
Keşke tanımasaydım’ dediğim kimse olmadı benim, ‘keşke beni tanımasına izin vermeseydim’ dediklerim oldu.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
AT'ı ÜSKÜDAR'dan geçirdiklerini sananlar , SIRAT'tan nasıl geçeceğinin hesabını yapmayanlardır
Bir insanı anlayabilmek için, o insanın baktığı açıdan bakmayı becerebilmelisin..
...insanlar dışında her şeye katlanabilirdim.
Çoğunluğa bağlı olmayan tek şey insanın vicdanıdır.