Sai

Sai
@imnotgood
CAUM KARDESİM C3LAAAAAĞL
Gönderi kullanım dışı
Reklam
╔══╗ ╔══╗╔══╗╔╗ ╔╗ ║╔╗║ ║╔╗║║╔╗║║║ ║║ ║╚╝╚╗║║║║║║║║║╚╗╔╝║ ║╔═╗║║║║║║║║║║╔╗╔╗║ ║╚═╝║║╚╝║║╚╝║║║╚╝║║ ╚═══╝╚══╝╚══╝╚╝ ╚╝ ╔╗╔╗╔═══╗╔══╗╔══╗ ╔══╗╔╗╔╗╔══╗╔════╗ ║║║║║╔══╝║╔╗║║╔╗╚╗║╔═╝║║║║║╔╗║╚═╗╔═╝ ║╚╝║║╚══╗║╚╝║║║╚╗║║╚═╗║╚╝║║║║║ ║║ ║╔╗║║╔══╝║╔╗║║║ ║║╚═╗║║╔╗║║║║║ ║║ ║║║║║╚══╗║║║║║╚═╝║╔═╝║║║║║║╚╝║ ║║ ╚╝╚╝╚═══╝╚╝╚╝╚═══╝╚══╝╚╝╚╝╚══╝ ╚╝
O - Ben sana ne demiştim? Ben - Bir şey olursa yazarsın demiştin ): O - Peki neden yazmadın ? Ben - Çok şey oldu... Ben - a-ama yazamıyorum (┬﹏┬)
Koronaya'da seni seviyorum desek gider mi? (ノへ ̄、)