Sai
Takip Et
Sai
@imnotgood
Okur
..
..
..
..
100 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
118
Kitap
20
Takip edilen
111
Takipçi
2
İnceleme
0
Alıntı
307
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Sai
@imnotgood
·
╔══╗ ╔══╗╔══╗╔╗ ╔╗ ║╔╗║ ║╔╗║║╔╗║║║ ║║ ║╚╝╚╗║║║║║║║║║╚╗╔╝║ ║╔═╗║║║║║║║║║║╔╗╔╗║ ║╚═╝║║╚╝║║╚╝║║║╚╝║║ ╚═══╝╚══╝╚══╝╚╝ ╚╝ ╔╗╔╗╔═══╗╔══╗╔══╗ ╔══╗╔╗╔╗╔══╗╔════╗ ║║║║║╔══╝║╔╗║║╔╗╚╗║╔═╝║║║║║╔╗║╚═╗╔═╝ ║╚╝║║╚══╗║╚╝║║║╚╗║║╚═╗║╚╝║║║║║ ║║ ║╔╗║║╔══╝║╔╗║║║ ║║╚═╗║║╔╗║║║║║ ║║ ║║║║║╚══╗║║║║║╚═╝║╔═╝║║║║║║╚╝║ ║║ ╚╝╚╝╚═══╝╚╝╚╝╚═══╝╚══╝╚╝╚╝╚══╝ ╚╝
...
daha fazla
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sai
@imnotgood
·
O - Ben sana ne demiştim? Ben - Bir şey olursa yazarsın demiştin ): O - Peki neden yazmadın ? Ben - Çok şey oldu... Ben - a-ama yazamıyorum (┬﹏┬)
...
daha fazla
Sai
@imnotgood
·
Koronaya'da seni seviyorum desek gider mi? (ノへ ̄、)
Takip Önerileri
Sai
@imnotgood
·
Bak ressam değilim, Çizmeyi de beceremem, Mutluluğun resmini çizemem. ama bana desen ki ACI, ONUN HEYKELİNİ DİKERİM !
...
daha fazla
Geri
İleri