Sai

Sai
@imnotgood
O - Ben sana ne demiştim? Ben - Bir şey olursa yazarsın demiştin ): O - Peki neden yazmadın ? Ben - Çok şey oldu... Ben - a-ama yazamıyorum (┬﹏┬)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Koronaya'da seni seviyorum desek gider mi? (ノへ ̄、)
Bak ressam değilim, Çizmeyi de beceremem, Mutluluğun resmini çizemem. ama bana desen ki ACI, ONUN HEYKELİNİ DİKERİM !
bb'nin anlamı bay bay mı? hmm belkide beni bırakma'dır?