Sai

Sai
@imnotgood
HAZIRMIYIIZZ ????

Ali vefa

@Doktoralivefa
·
Uzaktan egitim. Başlıyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat bana hiç yeşil ışık yakmadı, Ama farketmez ben kırmızı ışıktada hiç durmadım.
Günaydın 1K Ailesi !
- Herkese geçmiş olsun 1 saat sonra uzaktan eğitim başlıyeah.
Gözler ne renk olursa olsun ! Gözyaşları hep aynı renktedir... (ノへ ̄、)
Ben unutulmaz bir aşk dilemiştim... Kala kala bir kitap kaldı geriye , Onunda konusu, Ayrılık .