Kaybedenler Kulübü

Kaybedenler Kulübü
@improbablee
Essere o non essere..
Reklam
Çok kırılıyor, hiç bir şey olmamış gibi yaşıyoruz.
nazar isimli okura yanıt verildi
Kaybedenler Kulübü
Sence?
Reklam