Ve zaman ilerliyor
İçim yanıyor
Kalpim benden kopuyor
Ve yarın...
Yarın tam 1 yıl olacak.
Kaybettiklerim...
Şuan yazarken ellerim titriyor,
Boğazım düğümleniyor..
Yaşadığım o kaza, o an...
Nefes alamıyorum...
10 Mart bize kaybettiklerimizi asla geri vermeyecek.
Rabbime onların mekânı cennet ve ailelerine de ise benim sabrımı onlara vermesinden başka bir şey istemiyorum.