İnsan en deli canlı türüdür. Görünmez bir Tanrı'ya tapar,gözleri önünde ki doğayı ise katleder. Farkına varmaz ki katlettiği bu doğa taptığı o Tanrı'nın ta kendisidir.
Başkalarını öldürmenizive köleleştirmenizi,sömürmenizi ve Tanrının uğruna başkalarına alhaksızlık ve haksızlık yapmanızı isteyen tanrılar değil onları bu amaçla kullanmak için uydurmuş olduğunuz efendilerinizdir,hepsinden uzak durun.
Din korku üzerine kurulmuş ilkel bir düşüncedir.İnsanı köleleştirir.Cezalandırıcı bir tanrının gazabından korkutarak,din tüccarlarına dünyevi hakimiyet alanı kazandırır.Beyninizi korkudan sıyırın.