İnsan en deli canlı türüdür. Görünmez bir Tanrı'ya tapar,gözleri önünde ki doğayı ise katleder. Farkına varmaz ki katlettiği bu doğa taptığı o Tanrı'nın ta kendisidir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İsyan edip karşında duracağım nerdesin?
Karanlığı ışığa yoracağım nerdesin?
Ibadete karşılık cenneti alacaksam,bağışmı ticaret mi diye soracağım,nerdesin?
Ömer hayyam
İnsan diyorum;
Öyle durduk yere soğumuyor hayattan ve insanlardan
Susuyor ve sustukça biriktiriyor
Ve sonra,ya içindekileri haykırıyor ya da sessizce uzaklaşıyor
Her şeyden ve herkesten
Frida kahlo