büşra

büşra
@interstellaris
Zambaklar en ıssız yerlerde açar, Ve vardır her vahşi çiçekte gurur.
3. kitap acil çıkmalı kitabı unutmak istemiyorum!
8/10
·632 syf.··
2026 6. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 29 Mayıs 2026 18:36
selam! serinin ikinci kitabı için burdayım. doğrusu 1. kitap bence daha iyiydi. bu kitapta sonunda o lanet falcon geliyor ve kitabın yarısını o kızıl kafayla geçirmek zorunsa kalıyoruz. gözlerim hep blakeciğimi aradı ama maalesef kitabın yarısından sonra geliyor. kitapta artık rose güçlerini daha iyi kullanıyor ve aklını daha çok çalıştırıyor. aferin. artı olarak yazar karakterlerini genel olarak komik yazıyor bu yüzden okurkende eğlenceliydi. morian krallığı beyaz ışıltılı ve herkes çok mutlu. yazar o sahneleri gerçekten iyi yazmıştı. tabii rose arada scathan krallığı ile morian krallığını kıyaslıyor ama neyse. tabii kızcağız scathanı özlemeden edemiyor. ve de blakeciğimizi. neyseki arada rüya aleminde rose ile blake takılıyor yoksa kitabı hiç çekemezdim. o sahnelerde ayrı bi komikti. bazı sırlar ortaya çıkıyor ve roseun öğrendiği sahneleri beğendim. bazen dehşete düştüm. ayrıca yazar kitabı çok iyi bitirmişti! şoka girdim yani. hem biraz üzüldüm ama 3. kitapta çoook eğleneceğimizi biliyorum. şunu fark ettim bu yazar farklı kitaplarında ki karakterlerle diğer kitabında ki karakterleri bir araya getirmeyi çok seviyor. zaten aynı evrende geçiyor. o yüzden çook daha eğlenceli oluyor. aklımdan hiç böyle bi son geçmemişti ama beğendim yani. bir de kitapta bi sahne oluyor dedim “aaa biz seni nasıl unuttuk!” çok iyi çok iyi… kesinlikle tavsiye ediyorum. herkesin blake ile tanışması ve aşık olması lazım! keyifli olumalar.
1000Kitap
Zamansız 2M. Rise · İndigo Kitap · 202621 okunma
cxxxp isimli okura yanıt verildi
büşra
of gerçekten! neyse ki rüyalarda eğlendikk
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Hiç umudun yok mu?" "Yok." "O hâlde neden beni bırakmıyorsun?" "Kötülerin Şehri'ne karşı umudum yok. Sen bana ait bir umutsun.” "Seni aşağı fırlattığımda da böyle mi düşünürsün?" "İşte o zaman gözüm senden başka bir şey görmez, Gri Hanım." Bir tekmeyle dengesini bozdum ve onu aşağı düşürdüm.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Alıntı
toprağımmm isimli okura yanıt verildi
büşra
toprağımmm ayyy sende çok tatlısın rica ederim ask🎀💋
“Hiç umudun yok mu?" "Yok." "O hâlde neden beni bırakmıyorsun?" "Kötülerin Şehri'ne karşı umudum yok. Sen bana ait bir umutsun.” "Seni aşağı fırlattığımda da böyle mi düşünürsün?" "İşte o zaman gözüm senden başka bir şey görmez, Gri Hanım." Bir tekmeyle dengesini bozdum ve onu aşağı düşürdüm.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Alıntı
toprağımmm isimli okura yanıt verildi
büşra
toprağımmm beklicen mecburen o kadar paraya değmez bi de 1. kitap daha güzeldi zaten beklentini karşılamazsa üzücü olabilir
“Hiç umudun yok mu?" "Yok." "O hâlde neden beni bırakmıyorsun?" "Kötülerin Şehri'ne karşı umudum yok. Sen bana ait bir umutsun.” "Seni aşağı fırlattığımda da böyle mi düşünürsün?" "İşte o zaman gözüm senden başka bir şey görmez, Gri Hanım." Bir tekmeyle dengesini bozdum ve onu aşağı düşürdüm.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Alıntı
toprağımmm isimli okura yanıt verildi
büşra
toprağımmm hep kunterin griye olan takıntısı yüzünden hızlı ilerledi e tabi kızcağız etkileniyor
“Hiç umudun yok mu?" "Yok." "O hâlde neden beni bırakmıyorsun?" "Kötülerin Şehri'ne karşı umudum yok. Sen bana ait bir umutsun.” "Seni aşağı fırlattığımda da böyle mi düşünürsün?" "İşte o zaman gözüm senden başka bir şey görmez, Gri Hanım." Bir tekmeyle dengesini bozdum ve onu aşağı düşürdüm.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Alıntı
toprağımmm isimli okura yanıt verildi
büşra
toprağımmm ben şu an niyetse mirzayı seviyorum hem onada sanarım manita geldi keyfim yerinde şık şık