08.

08.
@iozclk
Hüznün altındaki ufak ümit
ben oleli cok oldu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beynimde çalıyor, "hayatım kaymış" hatırlatıyor seni. Seninle ilgili öne çıkarılmışları.
Bugun aylar sonra asla korkmadığım karanlıktan tekrar korktum. Eskiden sen de korkardın, sığınacak bir ben olurdum. Simdi ne sen ne de ben varız.
Aşk acıtırmış.
Hiçbir şey eksik değil, o zaman ne yaptım da; mutluluk bana ulaşmıyor.