Bazen bu hayattan incecik bir duman gibi süzülüp gidebileceğini ve zerre kadar pişmanlık hissetmeden uzaklarda hayatına yeniden başlayabileceğini hissediyordu.
Her sene birbirlerinden biraz daha fazla uzaklaşmışlardı, birlikte geçirdikleri süre biraz daha fazla kısalmıştı. Bir yandan da bir araya geldiklerinde aralarına bir tuhaflık çöküyordu çünkü hayatlarının ne kadar farklı olduğunu ve her zaman öyle olacağını anlayacak yaştaydılar.