İrem

İrem
@irembusee
.*・。゚☆ 𝓲 𝓽𝓸𝓵𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓼 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝔂𝓸𝓾 ☆゚.*・。゚
Öfkeli olmak, üzgün olmaktan çok daha iyiydi.
Sayfa 162·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama bu bile, öfkemi yeniden alevlendirmedi. Daha ziyade, birden ne kadar yorgun olduğumu fark ettim. Ve üzgün.
Sayfa 159·Kitabı okudu
Ve iyi huylu ayın bile, ışığıyla yok edemeyeceği sıkıntılar vardı.
Sayfa 158·Kitabı okudu
Neden her şey olduğu gibi kalamıyordu ki? Neden hayat, büyüdükçe daha da karmaşık hale geliyordu?
Sayfa 158·Kitabı okudu
Bunu biliyordum: Uyandıktan sonra, kendini tamamıyla normal hisssettiğin, yumuşak yorganın altında, sıcacık ve güvende olduğun kısacık bir an. Ama sonra, çoğunlukla da aynı saniyede, anlamsız bir rüya gibi gelen şeyin, aslında gerçek olduğunu fark ettiğin yıkım anı; işte o, insanın ölmek istediği andır.
Sayfa 156·Kitabı okudu