Ramazan da davul olayını sevmiyorum . Belki sese uyanan kişi oruç tutmuyor hasta ya da sahur yaptı da uyudu. Tamam eskiden davul çalınırdı alarm olmadığı için ama artık isteyen kuruyor alarmını. Adet yerini bulsun diye tutmayacak insanında uykusu bölünüyor. Bu konuya el atılmalı yani böyle olmaz. Sanki herkes tutmak zorunda ya da müslüman gibi davranmayı bırakmalılar tutacak olan birçok insan zaten alarmını kendini ayarlıyor neden başkalarıda uyandırılsın ki. Bencillik fazlasıyla bencillik bence