Bazen tuhaf bir ruh halinde oluyorum bezmiş ,yorgun , sıkılmış , şanssız , umutsuz mutsuz ve stresli bunların birleşimi gibi ama bu kadar saymaya gerek yokmuş daha basit bir tanım varmış " Süleyman Soylu'ya soru sormuş gibi olmak " 👀👀
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İlk Ragnarok'u izlediğimde sürekli "böyle Thor mu olur ?" Diyip duruyordum. İkinci kez izliyorum diziyi ve şimdi de diyeceğim, BÖYLE THOR MU OLURRR ?!?!?
Aman Tanrımmm İMDAAAAT
Bir dizi daha bitti ve yine tatmin etmeyen sorularıma cevap vermeyen bir final. Bıktımmm biri bu kısır döngüyü bozsun artık. Ay İMDAAAAAAT