İrem kaya

İrem kaya
@iremquin
Meü
Bir ihtimal ki yüzün şimdi bu şiire dönük ne iyi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Üç defa öpmüştün bilekteki kesiği hatırla Bu eskittiğim sular için demiştin Bu taş sektirdiğim ırmak Bu da git diyen bir veda
Yorgun dönüyorduk gövdelerimize Biz ikimiz tenha bir aşktan
Kopmak mı olur şimdi Sımsıkı sarılmışken dudağının tülüne
Kimseye göstermediğim yaramı Bir elin marifetine sundum