Bazı şeylerin konuşularak çözüleceğine inanmıyorum, susarak çözülecek şeyler de var. Kapanmış yara içeriden çürümüyorsa tekrar açılmamalı. Nükseden bir sıkıntı varsa ancak o zaman neşter vurulmalı.
İnsan ne zaman kaçar? Değiştirme umudunu yitirdiğinde. Ümit ne sinsi bir his… Bir şeylerin düzelmeye başladığına inandığın an hayal kırıklığı yaşarsan sarsıntı büyük oluyor.