ismail baran

ismail baran
@ismail65
ᴀʏıᴋ ᴅᴇğɪʟɪᴍ ɪɴꜱᴀɴʟᴀʀᴀ ᴋɪᴍꜱᴇ ᴋɪᴍꜱᴇʏᴇ ʙᴇɴᴢᴇᴍɪʏᴏʀ
12 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Saygı koparsa, sevgi tutunamaz.
Reklam
Eskisi gibi değilim artık, yoruldum biraz. Sessizim düşünceliyim. Dargınlık da var tabi bir yandan.
Benimle başka biri arasında kalırsanız, Beni seçmeyin!
Bilmem neresindeyim şimdi hayatın.!! Başlayalı çok oldu Bitişe ise yakın gibi.!! Adım adım yürümek miydi.! Gün ve gün tükenmek miydi yaşamak.! Bahara inat yaprak dökmek miydi.! Yitip gitmek miydi yaşamak.!!! Her güne daha da yorgun uyanmak Ve gün batsın diye saatleri saymak.! Güneşe küsüp karanlıkları sevip.! Hüzne sarılıp uyumak mıydı yaşamak.!!! ... Sol yanının hep acıması mıydı yaşamak.!!! İki kelama muhtaç kalmak mı.! Anlamsızca susup kalmak mıydı yaşamak.!!! Dertleri bölüşmek mi.! Yoksa dert üstüne dert yüklemek mi.! Sabır taşlarını dizip dizip yıkmak mı.! Sürekli en dibi görmek miydi yaşamak.!!! Sahi neydi yaşamak......! #Demem o ki pekte iç açıcı değil yaşamak...
ASIL HAPISANE,INSANIN KAFASINDA YARATTIGI HAPISANEDIR. HAYATI SINIRLAYAN HAPISANE ODUR KI. ILK FIRSATTA YIKILMALIDIR. DÜNYA´YI DAHA IYI KAVRAYABILMEK ICIN. "YILMAZ GÜNEY.
Reklam