Bilmem neresindeyim şimdi hayatın.!!
Başlayalı çok oldu
Bitişe ise yakın gibi.!!
Adım adım yürümek miydi.!
Gün ve gün tükenmek miydi
yaşamak.!
Bahara inat yaprak dökmek miydi.!
Yitip gitmek miydi yaşamak.!!!
Her güne daha da yorgun uyanmak
Ve gün batsın diye saatleri saymak.!
Güneşe küsüp karanlıkları sevip.!
Hüzne sarılıp uyumak mıydı yaşamak.!!!
...
Sol yanının hep acıması mıydı yaşamak.!!!
İki kelama muhtaç kalmak mı.!
Anlamsızca susup kalmak mıydı yaşamak.!!!
Dertleri bölüşmek mi.!
Yoksa dert üstüne dert yüklemek mi.!
Sabır taşlarını dizip dizip yıkmak mı.!
Sürekli en dibi görmek miydi yaşamak.!!!
Sahi neydi yaşamak......!
#Demem o ki pekte iç açıcı değil yaşamak...