Ve bilir ki yolculuk, tek başına gibi görünse de
Aslında çoklarıyla olur.
Göz göze gelmeden, yürek yüreğe değmeden
Gerçek bir yol alınmaz.
Bir adım senden, bir adım benden…
Böyle oluşur yol.
Umut, bir tür güvendir: Evrenin akışına, “dharma”ya yani yaşamın derin yasalarına duyulan sarsılmaz bir bağlılık. Ne olursa olsun, her zaman hayırlısı olacağını hatırlamaktır…