Oscar wilde'in "insanları dış görünüşüne göre değerlendirmeyenler aptaldır." Sözünü dev ve hareketli harflerle ofisimin duvarına yazdıracağım. Böylece: çirkin, kılıksız, sevimsiz insanlara içlerinde "belki bir miktar iyi huy" vardır diye, tahammül etmekten kurtulacağımı düşünüyorum...