İsot

İsot
@isot1
Üstüne alın bu yazdıklarım senin için
Bir insan nasıl aşar birini bu durumdan nasıl kurtulacağım?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben artık, varlığın özüyle boyun eğmiş bir bekleyişim ‘Ol’ emrine secde etmiş sadece seni murad bilen, sadece seni dileyen bir sabrın sessizliğiyim Zamanı inkâr etmiyorum, ama onunla da yürümüyorum çünkü sen yoksan, saatler anlamsız, takvimler dilsizdir bana Ben, vuslatı olmayan bir duaya dönüşmüşüm artık ne sesim sana ulaşır, ne yokluğun içimden eksilir Yine de razıyım çünkü bu bekleyiş bile seni anmakla kutsanıyor
Kelimelerim yetmedi ona kendimi anlatmaya yaşadığım en büyük çaresizlik
Söz veriyorum kendime bir gün ya yaşamayı ya da *lmeyi başaracağım ikisinden birini başaracağım
Sensizliğe mektuplar
(Bazen en büyük ölüm, yaşarken sevdiklerine dokunamamak)