Merhaba öncelikle dm'den bana söven,boş boş anama bacıma küfür eden arkadaşlara söylüyorum eğer rahatsız oluyorsanız engelleyin.Yok sevgilim var yok rahatsız oluyorum dinleyemem sizi rahatsız oluyorsanız engelleyin.Ayrıca öncelikle güzel bir ifade ile kaldır derseniz kaldırıyorum zaten iletilerimi,ama bazı arkadaşlar yok tcni bulurum başına bela olurum vs vs tehdit ediyorlar zaten kaldırır mısın sevgilimle rahatsız oluyoruz derseniz kaldırıyorum bende sizin aranızı bozmaya hevesli değilim birde bunları yapan(itiraf, ship, ifşa)ben değilim bir başkaları.O yüzden kısacası engelleyin veya anama bacıma küfür etmeden güzelce rica edin.Teşekkür ederim.