izzettin öncel

izzettin öncel
@izzettinn
Zihnim bir uçurum... ....▄██▄ ....(((//)))) ...(((◕_◕ ))) .....‹(▓╲¸ ................██ ....●╝╚●..
𝐍𝐞 𝐝𝐞𝐦𝐢ş ü𝐬𝐭𝐚𝐝 "𝐲𝐚𝐫 𝐨𝐥𝐬𝐚𝐲𝐝ı 𝐤𝐚𝐥ı𝐫𝐝ı, 𝐲𝐚𝐫𝐚𝐲𝐝ı 𝐠𝐞ç𝐭𝐢" Gitti...🕊️
Reklam
"Bir yağmur bulutu; İçimde yağmur yağıyordu sanki. Üşüyordu ruhum ama ıslanmak iyi de geliyordu. Biriktirdiğim hislerimi alıyordu benden.
Ne kadar hazin bir çağda yaşıyoruz, bir önyargıyı ortadan kaldırmak atomu parçalamaktan daha güç.💥
Mükеmmеl kişiyi aramaktan vazgеç. Tеk ihtiyacın olan sana sahip olduğu için şanslı olduğunu düşünеn biridir.🕊️
Yüreğim yaniyor biraz ama alışir insan 🕊️