Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Öncelikle İhsan hocama böyle bir kitap yazdığı için teşekkür ederim. Atama bekleyen bir öğretmen olarak İhsan hocamın deneyimlerini okumak önümdeki bu sisli süreci daha net görmeme bir nebze daha yardımcı oldu. Kitabı okurken yer yer gözlerim doldu yer yer gülümsedim ama en çok da ilham aldım.Hatta atandığım yerde öğrencilerime fırsat eşitliğini nasıl sağlarım nasıl aktiviteler, etkinlikler yaparım onu bile hayal ettim okurken...Bu kitap, hiçbir zorluğun öğrencilerimin öğrenmesinden büyüyüp yeşermesinden daha kıymetli olmadığını gösterdi. Onlar için yapacağımız hiç bir şeyin boşuna olmadığını ama biz ne yaparsak yapalım bazen herkesin bizi takdir etmeyeceğini de gösterdi tabi...O yüzden çok sevgili Doğan Hocamızın Var Mısın? adlı kitabında da dediği gibi biz niyetimizi temiz tutalım, özümüze göre davranalım. Çocukların kalplerinde çiçekler açtırıp yollarına ışık olmaya çalışalım. Gerisi bir şekilde gelir zaten. Öğrencilerime kavuşup, okuduğum ve edindiğim deneyimleri onların da yolunu aydınlatması dileğiyle...Teşekkürler İhsan hocam.