sude

kimse yok kendi başımayım.
Reklam
anlatamıyorum icimi sadece yaşayabiliyorum...
"ama adalet, büyük evde yaşayanlar için başka, kulübelerde oturanlar için başka işliyordu. "
herşey ölür. hayatın bir parçasıdır. öldürmek kötü, ama ölmek kötü değildir.
inan lena. herkes bir karmaşanın içinde doğru yolu bulmaya çalışıyor...
Reklam