peter

peter
@jeonight
666
Gecenin en sevdiğim yanı sensin
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O tatlı dilin güleryüzün İnan ki yürek hoplatıyor
sadece 23 kez seni diledim.
tanrı,varsın ve yakarışım muhakkak sana ulaşacaktır: beni onsuz uyandırma.
tek gecede kendimi bana nasıl sevdirirsin? melek misin nesin sen ya.

peter

@jeonight
·
yanında bu kadar çirkin kalmak zorunda mıyım?