sıla kılıç

sıla kılıç
@joonsbabee
Şimdi bir kez daha hayatı gitgide daha zor, her günü bir öncekinden daha çekilmez buluyor.
Sayfa 788·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Willem'in değil kendi hayatının, küçüklüğü ve değersizliğinin yasını tutuyormuş gibi hissediyor.
Sayfa 785·Kitabı okudu
Bu kadar değersiz biri olduğum icin üzgünüm." Ne dediğini de bilmiyor artık, ne hissettiğini de: Kendini kesmek, yok olmak. yatıp bir daha kalkmamak, kendini uzay boşluğuna frlatmak istiyor. Kendinden nefret ediyor kendine acıyor; kendine acıdiğı icin kendinden nefret ediyor.
Sayfa 771·Kitabı okudu
"Yardıma, insanlara ihtiyaç duymanın son kullanma tarihi olmaz. Belli bir yaşa geldiğinde sona ermez bu."
Sayfa 770·Kitabı okudu
Ama bulunduğun yere yabancıymış gibi davranırsan, kendinden utanıyormuş gibi yaparsan insanlar da sana öyle davranmaya başlar."
Sayfa 758·Kitabı okudu