Kimi yerinde duygulanıp ağladığım, kimi yerinde öfkelendiğim, kimi yerinde ise böyle olaylardamı varmış dediğim insana keşke idam cezası gelse dedirten bir kitap.
"Her hikayesinin sonunu merakla beklidiğim bu kitapta takılı kaldım, yani insanı" hadi bi olay olsunda perde arkasını ben araştırayım gibi " düşünceler oluşturuyor insanda sürüklüyor yani...