'sade bir yaşantıya, telaşsız sevgiye, sakin ve yağmurlu bir güne, sevdiğim birkaç insanla aynı masada buluşabilmeye, yaz akşamlarının ince ince esen rüzgârına ihtiyaç duyuyorum.'
“Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız. Yalnız.”