Aklınıza geliyor olması
unutamadığınız anlamına gelmez.
Aklınıza gelen yüzlerce şeyden biri
olduğu anlamına gelir. Gelir ve geçer.
Sonra yine gelir ve yine geçer. İnsan
aklından geçen her şeyi çok ciddiye
almamalı.
Bugün hayata dair muhteşem bir öğüte denk geldim ; "Çok muhabbet tez ayrılık getirir. Bir şeyi az anarsan unutursun, çok anarsan çürütürsün. Bir çiçeği az sularsan kurutursun, çok sularsan çürütürsün."
jane austen, aşk ve gurur kitabında şöyle diyor; “nasıl anlatsam bilemedim. bin sene heyecanla beklediğin bir şey sonunda gelmiş de gerek kalmamış gibi.”