kader avcı

kader avcı
@kader1907
yaptıklarımdan pişman değilim aklım hala yapamadıklarımda:)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
hayat güzel ...gibi... biraz ...faln...
siyah olmak güzeldir ...