Kendi nefsini kontrol edemeyen bir erkek, cinsel bi çekim hissettiği bir kadına, çeşitli yalanlar söyleyerek yaklaşmaya çalışabilir. Daha sonra çabuk sıkılırlar ve kadın kendini yeni yeni seviliyor güvenmeliyim sanırım düşüncelerine soktuğu anda her şey biter. Bu açıdan baktığında erkeklerin kötü olduğunu düşünebilirsiniz. Size gerçek bir şey söyleyeyim. Sevginizi görmek istemeyen sizi asla görmez. Peşinde kırk takla atsanız da görmez. Bunu yalnızca erkekler de yapmıyor bu arada hep suçlamayın tek cinsiyeti. X bi arkadaşımdan konu dışı örnek vereyim; çocuk türkiyenin x ucundan y ucuna sürpriz yapmaya gitti gördügü ilk manzara baskasıyla cok mutlu olduğuydu. Ama yine de gidip saldırmadı ya da hayatına engel olmadı. Psikolojisi bozuldu, saçları döküldü, kıza hiç bişey söylemeden uzaklaştı kendini tutmaya çalıştı ve başardı haftalarca aylarca konuştuk bu konuları aynı şeyleri tekrar tekrar sordu ama sinirlenmeden, sıkılmadan cevapladım her seferinde. Artık umursamıyor böyle şeyleri ve kadınlara ilgisini kaybetti artık sevisyoz biz kimseye ihtiyacımız yok🤣 şaka bi yana, bilip bilmeden ağzınızdan çıkan şuraya yazdığınız her şeyin olup olmadık yerde birden bire çok anlamlı veya can sıkıcı olabileceğini bilin. Mesela artık hayatıma biri mi girdi biri mi çıktı umursamıyorum😀 ve bunu hayatıma girmek isteyen insanlar da bildiği için hiç girmek istemiyor. Zaten girmesin de çünkü hayatımın renklerini uzun zaman önce kaybettim. Ben başkalarıyla mücadele edip kendimi yiyip bitirdim diye hiçbi kadının benim için mücadele etmesini izleyip vicdan yaşayamam o yüzden iyi böyle. Biliyorum kitapla ilgili bir yazı değil ama hayatla ilgili bir sitemimi dile getirdim. Belki bir şey ifade eder belki etmez sizin için. Belki buraya kadar bile okumazsınız, önemi yok. Herkes kalbinin ekmeğini