1. Gökyüzü Mavi Kaldı / YAŞAR KEMAL & SABAHATTİN EYUBOĞLU
2. Yöneticiliğin Kuralları / RICHARD TEMPLAR
3. Şeffaflık Toplumu / BYUNG CHUL HAN
4. Gen Bencildir / RICHARD DAWKINS
5. Zaman Yönetimi / MELISSA RAFFONI
6. Virata Ya da Ölümsüz Bir Kardeşin Gözleri / STEFAN ZWEIG
7. Bir Çöküşün Öyküsü / STEFAN ZWEIG
8. Korku / STEFAN ZWEIG
9. Lyon’da
KafkaOkur Fikir Sanat ve Edebiyat Dergisi (PDF-2017-2019Tüm sayılar-2.7gb)
Yine internet ortamında bir ilki paylaşıyorum. KafkaOkur serisinin tüm sayıları bir arada. iyi okumalar.
Kafka Okur - Sayı 01 Franz Kafka.pdf
Kafka Okur - Sayı 02 Virginia Woolf.pdf
2018'de 91 Kitap okudum. Güzel verimli bir yıl oldu benim için. En beğendiğim 7 kitap şunlar oldu.
Herkese İyi Yıllar Dilerim..
1- Yılın Kitabını (Uçurtma Avcısı / Khaled Hosseini) olarak seçtim.
2- Thomas Bernhard (Nefes, Neden, Kiler, Soğuk, Çocuk) 5 Kitaplık Biyografi Serisi
3- Huzursuzluk / Livaneli
4- Uyuyan Adam / George Perec
5-
" Uçurumun karşılıklı iki yakasından, aynı anda atlamak; dibi boylarken de, ortada, bir kısa an, el ele tutuşmak... Kim bilir, belki de her ilişki, zaten böyledir. " O. Aruoba