Uğur ERASLAN

Uğur ERASLAN
@kaihiwatari
Matematik Öğretmeni
Şanlıurfa
75 okur puanı
Mart 2018 tarihinde katıldı
Kolay elde edilmiş bir mutluluk mu, yoksa insanı yücelten elem mi daha iyi? Evet, hangisi daha iyi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neyse ki her şeyi hoş görmemi sağlayan bir çıkış yolum vardı:Hayalimde de olsa "güzel ve yüce şeyler"e sığınmak!
Evde en çok yaptığım şey okumaktı. Dış etkilerle içimdeki sürekli kaynaşmayı bastırmaya çalışıyordum. Kullanabilidiğim tek dış etki ise okumak, yine okumaktı.
Acıda hazların en tatlısı saklıdır, hele bir de insan, durumunun umarsızlığını çok iyi anlarsa!