Bu okuduğum 12. FMA kitabı, kitaplarında bazı noktaları eleştirsem de büyük bir zevkle ve çabucak okuyorum kitaplarını. Hakan karakteri en sevdiğim FMA karakterlerinden biri oldu kesinlikle. Kitapta aşk biraz daha geri plandaydı bence ama diğer konular ustaca kurgulanmıştı. Ben bu kitabını da büyük keyifle okudum, tavsiye edilir.Başka kitaplarda görüşmek üzere :)