Onu ölüm sessizliğine bürünerek geçiştirmeye çalıştık, hatta bununla ilgili deyimimiz bile var: " Ölüm gibi bir şey" diye. İnsanın kendi ölümü gibi hiç kuşkusuz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Temel olarak hiç kimse ölümüne inanmaz veya birincisiyle tıpatıp aynı anlama gelen diğer bir ifadeyle , bilinçdışında her birimiz ölümsüz olduğumuza ikna olmuşuzdur.
Bir zamanlar eşsiz güzellikte ve tanıdık olan bu dünyada kendimizi çok yabancılaşmış hissettiğimiz sonucunu çıkardığım ikinci faktör, şimdiye kadar ölümle sürdürdüğümüz ilişkinin bozulmasıdır.
İnsan bir bütün olarak nadiren iyi veya kötüdür, bir ilişkide çoğunlukla "iyi", bir başkasında kötü veya bazı dış koşullar altında "iyi", diğer dış koşullarda kesinlikle kötüdür.