24 syf.
9/10 puan verdi
Karın, buzun ve su damlalarının oluşumu minik bir kar tanesinin yolculuğu ile anlatılmış. Son sayfada verilen bilgilendirme ile tatlı bir bilim kitabı tadında olmuş:)
Küçük Kar Tanesi
Küçük Kar TanesiSuzanne Fossey · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2019138 okunma
karanlıkta bir fenerin ışığı gibi uzun bir kar tanesinin toprağa yolculuğu gibi sıkıntılı bir sürü gereksiz duygu içimde
Reklam
112 syf.
8/10 puan verdi
Beğendi
32 saatte okudu
Sade bir dille yazılmış derin bir hikaye
(Tüm yazı spoiler içerir) Bir genç kadının, annesini de davet ederek beraber çıktıkları bir Japonya yolculuğuna dair bir hikaye bu. Havaalanında buluşarak başlayan gezileri, sonbahar mevsiminin tüm dinginliğiyle yağmurlu sokaklarda, küçük cafelerde, müze ve sergilerde geçiyor. Genç kadının anlatıcı olduğu sayfaları okudukça fark ediyorum ki bu
Kar Havası
Kar HavasıJessica Au · Timaş Yayınları · 202382 okunma
Karanlıkta bir fenerin ışığı gibi uzun bir kar tanesinin toprağa yolculuğu gibi sıkıntılı bir sürü gereksiz duygu içimde.
karanlıkta fenerin ışığı gibi uzun bir kar tanesinin toprağa yolculuğu gibi sıkıntılı bir sürü gereksiz duygu içimde
Sayfa 8
gecede tahta at
Reklam
143 syf.
Puan vermedi
Kısa bir süre önce #vangölüekspresi ile #van ‘a gittim.Güzel ve büyülü 28 saat süren bir tren yolculuğu sonrası #tatvan ‘a vardık.İner inmez bizi rehberimiz karşıladı ve hemen gezmeye başladık.İlk olarak Harebe şehre,Ahlat Selçuklu mezarlığına ve Emir Bayındır kümbetini gittik. Sonra Van’a kalacağımız otele doğru hareket ettik.Ertesi gün dünün
Ağrı Dağı Efsanesi
Ağrı Dağı EfsanesiYaşar Kemal · Cem Yayınları · 197427bin okunma
KAR TANESİNİN YOLCULUĞU
Artık unutmuyorum.Saatin dokuzunu söktüm.Saat şuan vidayı gösteriyor.Belki vidayı da sökmeliyim boşluğu göstersin diye.Evet!Saat şu an boşluğu gösteriyor.Basit ve sade hayatın içinden de suların aktığını düşündürüyor her öykü...
Şule Yayınları
Bir kar tanesi
Gökyüzünden düşer tane tane kar Hepsi de kutsal bir görev için çabalar . Gökyüzünde başlayan ... Yeryüzünde son bulan . Uçsuz bucaksız bir yolculuktur bir kar tanesinin yolculuğu..