Bazı şeyleri anlatamazsın, bir yerde gömülü kalır hep. Kimi zaman içinde fırtınalar kopar ama tek bir söze bile gücün yoktur artık. Kimi zaman yorulmak, tükenmek için sebep yok gibi gözükür, aslında birçok şey vardı bastırdıkların gibi. Benim en büyük düşmanım hep duygularımdı, en çok tükendiğim yerdi çünkü Ama bu seferki hislerim farklı; bir buz kütlesinin üstündeyim, denizde öylesine sürükleniyorum... Kendimi kurtaramıyorum, pes etmiş gibi orada duruyorum Buz kütlesindeyim, kıyı çok uzak, ve o kıyıya varmaya gücüm yok savaşmak mı gerekir illa, peki ya hep kaybetmişsem yoksa umuda kanıp yeniden mi denemek gerek
S...